Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Theres - 9 juni 2011 08:48

Hade en helt underbar helg ute i Jät hos pappsen!!! SOL, fisketävling, bad, solning och slapp. . .


I tisdags var det skola ocg dagis igen för grabbarna =))

Igår fick Gabriel ett ihopbryt dock, jag höll honom i 45 min, kan säga att jag måste verkligen fortsätta att träna!!! Han vart stressad av skolan sa han. . .mycket som ska göras färdigt (dom slutar 1:an!!!). Han ville skada sigsjälv, hur ska man göra när han blir äldre, större, starkare. . .hur??? Hur ska i orka med psykist, så hade spec.ped en plan hur han skulle skolas in på fritids HA HA HA skulle inte tro att han reder det. . .

Ska ringa Bup idag och kolla läget. . . Måste ju finnas något man kan göra. . .

Vart vänder man sig när han mår så dåligt. . .tänk om det inte går över. . .eller om han lyckas skada sig. . .

Nu är han hemma resten av veckan så han får en pause. . .

Jag har träningsvärk i armarna idag av att jag höll honom som tur e så syns det inget på Gabriels armar. . . Detta e inget man blir pigg av!!


Hoppas på lite god fika och avpratning idag=))


Kram alla!!!

Ovido - Quiz & Flashcards