Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Theres - 20 juni 2011 14:56

sämre kan man ha det :) behövligt kan man säga. Jag älskar verkligen min familj!! Pär och Gabriel ska fixa em-mys till familjens alla killar :) medans jag ska ligga där jag ligger och äta jordgubbar, tydligen :) Puss

 
Av Theres - 20 juni 2011 09:14

Syskon-film-mys!!

 
Av Theres - 20 juni 2011 09:07

Efter en natt med kräkningar så är jag nu väldigt sliten känner jag. . . Jag skickade Gabriel till fotbollsskolan med en granne, TACK Carola!!!

Maken kommer vid 10.30-tiden då jag ska te Vc och kolla lite, har haft ont i huvudet nu i 2 v. . .nu går det inte över, gissar på stress kanske?? Mest troligt skulle jag tro. . .varit lite mycket nu med Grodan och allt som ingår i hans liv. . . Men nu vill verkligen inte min kropp mer kan man säga. . .


Ska vila en stund medans de små kollar på tv i Gabriels rum!!


Kram

Av Theres - 20 juni 2011 08:11

Känns som att vi inte riktigt vet vad vi gett oss in i. . .men det visste vi ju inte då när vi anmälda honom att han skulle må sååå dåligt just nu. . .Inget som syns efter en god natts sömn även om lillebror väcker en :S


Nu ska jag försöka ta mig iväg och lämna honom, min mage har varit i olag inatt så jag är jälkigt trött och sliten idag. . .


Ha en bra dag alla!!!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards