Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Theres - 21 juli 2011 22:12

Min ständige saft-partner :) Älskar dig minsann så det gör ont!! Nu ska jag lika på Liar Liar med pappsen och maken och sen krypa ner bredvid Gabriel :) Puss & kram!!

 
Av Theres - 21 juli 2011 22:12

Min ständige saft-partner :) Älskar dig minsann så det gör ont!! Nu ska jag lika på Liar Liar med pappsen och maken och sen krypa ner bredvid Gabriel :) Puss & kram!!

 
Av Theres - 21 juli 2011 18:48

Gabriel vart inte nöjd idag. . .tummen pekar neråt igen =( DRYGT!!!! Hoppas dom ringer snart för jag kommer ringa imorgon och se om dom fått något svar. . .Nu hade han ett par dagar som han mådde hyfsat bra på men nu är vi tillbaks på ruta 1!!Imorgon är en ny dag =)I em har kidsen lekt med 2 grabbar som bor granne med bror min =)) Jättemysigt vart det, Bullerbyn-känsla =)) Underbart!!Sen hällde vi upp lite drygt 13 liter flädersaft på falskor =))Nu blir det kyckling, ris och sallad full med fetaost och vitlöksklyftor =))Vid 20.30 ska jag och Gabriel gå till kyrkan och lyssna på Musik i sommartid =)) Mys med killen =))God kväll alla!!!

Ovido - Quiz & Flashcards