Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Theres - 1 februari 2012 15:54

Jag blir sååå trött. . .


Har precis jagat fatt på vår sköt. på BUP som inte verkade ha några planer på att ringa oss idag. . .Som jag skrivit innan så vart Zakarias medicin slut i söndags om det inte hade varit för att Gabriel har samma medicin, samma styrka i ena pillret han tar och att vi tagit hem ett litet lager. . .

Jag pratade med henne i måndags och då sa vi att hon skulle fixa det tills idag så vi kunde beställa hem men nu är det förbi. . ."jag får ju försöka lösa det imorgon då" JAA!!! så är det ju. . .


Sådana här saker tycker jag är för viktiga för att det ska hänga på 1 person att han skulle stå utan medicin som han precis börjat med och som tar ca 3v för kroppen att ställa in sig på. . . Helt galet!!!


Inte nog med det för strax efter 14 idag så ringer skolans lärarrum till mig och det visar sig vara skolans spe.ped som berättade att Gabriel hade fått pausa i över 1h idag och att han var helt slutkörd och att han nog behöver vara hemma resten av veckan. . . "Det är nog lite jobbigt för honom att det är en helt ny vikarie hela veckan" Såå skönt när dom kommer på sånt som vi försökt förklara lääänge. Så nu ska han vara hemma och bara mysa.


Behöver jag säga att jag är jäkligt trött med med en massa feber i kroppen också. . .


Sova när Pär kommer hem?? JODÅ =)


Kramen

Av Theres - 1 februari 2012 12:55

Idag vart det min tur att vara sjuk. . .har väntat på det och idag kom febern. . .


Fick skicka killarna själva till skolan idag och det gick galant, jag är såå STOLT över dom!!!!!

Farfar hämtar dom dock. . .lite stimmigare när man ska hem än dit. . .


Nu har jag äntligen fått ner febern lite med alvedon, jobbigt när man inte kan ta ipren, så nu ska jag börja ringa Bup för att se hur det blir med medicnerna och deras doser. . .inge skoj att göra när man bara vill dra täcket över huvudet men vad gör man. . .


Kramen   

Ovido - Quiz & Flashcards