Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Theres - 14 februari 2012 12:29

När Pärsing och ag skulle gå och lägga oss igår i vår gigantiska säng så kikade jag på dom foton han hade i sin mobil från i somras. . .och hittade några lite smått skrämmande bilder på Gabriel från han födelsedag 11 juli. Strax innan midsommar så svalde han en metallbit och det drog igång något i hans mage som ingen kan förklara och han stannade i vikt och gick tom med ner lite. . .jag kan ju se nu att vi inte var så hysteriska då men att det är väldigt skönt att nu i efterhand se att allting har gått åt rätt håll =))


   

En något piggare och något "tjockare" Gabriel (bild tagen den 10e feb) 7 månader senare =))


Wilmer och jag har sovit en runda nu på fm, jag har haft onda förvärkar hela natten lååång så det var verkligen behövligt. . . Farfen hämtar killarna åt mig =) Underbart!!


Nu har Wilmer och jag delat på en tallrik lasagne och nu blir det Pippi för hela slanten med honom så kanske han kan vakna till haha


Kramen så här på alla   dag


Älskar verkligen min familj!!!


   

Ovido - Quiz & Flashcards