Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Theres - 8 februari 2012 11:34

Idag är et en ny dag, så tråkigt bara att jag virrade till det igår och låg en hel dag före och känner så fortfarande. . .

Höll på att göra så Pär fick vara hemma en dag i förväg :S jaja imon får han vara hemma iaf ;)


Mycket riktigt som jag skerv igår så vart det rejält kämpigt för Gabriel igår resten av kvällen, morgonen idag ska vi inte bara prata om. . .men han kom iväg med skridskor, raggisar och hjälm iaf så nu väntar vi på em-stormen.


Jag själv har haft förvärkar som strålar ut i ryggen sen jag la mig igår, hoppas det går över snart. . .är såå trött nu!!


Wilmer sover som en liten gris, han kom in till mig redan 06.17 piiiip!! Så han bad om en flaska och ville lägga sig. . .


Zakarias haka är kanonmycket bättre men det vätskar sig fortfarande under natten och en del under dagen så det känns bra att vi valde att ha honom hemma även om man får lämna dom i skolan eftersom dom vet att dom inte får röra det hmm vilket barn tänker på det??? Inte våra iaf. . .


Nu har vi käkat köttfärspaj med majs och nachos så nu blir det lite paltkoma innan Wilmer vaknar och Gabriel kommer hem igen.


Kramen   

Ovido - Quiz & Flashcards