Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Theres - 10 februari 2012 22:07

Nu sover alla prinsarna sen ett bra tag tillbaka. . .kvällen för dom avslutades med Rasmus på luffen och en Kråke-bok och nu sussar dom så gott    


       

Nu blir det kvällsrunda med Svante. . .ingen lång för det vågar jag inte med kidsen =))


Nattisen och kramen   

Av Theres - 10 februari 2012 20:46

Var med och tävla =))


http://familjenxl.bloggplatsen.se/2012/02/10/7301288-tavling-elmas-handelsbod/


Nu ska jag kika lite på film innan jag kryper ner i sängen med en stor kopp te och en Kalle-tidning =))


Kramen   


Av Theres - 10 februari 2012 15:18

De smarta killarna passade på att kika på en Harry Potter medans Wilmer och jag tog oss en tupplur, Wilmer forsatte dock sova medans jag gick upp och lagade käk ;) Makaroner och falukorv med ost mmm smaskens!!!


Nu kikar vi på denna underbar film:

 

Trassel är en film som gillas av hela familjen sarkt!!!


   

Så klistrade sitter vi nu alla (utom pappsen) och tittar på denna fantastiska film =)


Kramen   

Av Theres - 10 februari 2012 10:51

Gårdagen vart något hektisk, jag började med att åka in till Bm för att kolla läget med lilla 4an =)

Allt såg fint ut och jag håller mig på övre kurvan och hjärtat tickade på som bara den =)

Men det jag inte förstår är varför dom vill att jag ska sättas igång i v37?? Ska träffa läkare den 27e för att planera förlossningen och då hoppas jag på lite svar eftersom min Bm bara svammlade runtom när jag frågade varför man skulle sätta igång mig. . .


Idag har jag och gossarna pyjamas-mys och ska ha det hela dagen lång =))

Morgonen började inge bra men efter frukosten så ordnade det upp sig =)


 

Vi började morgonen med Oliver & Gänget =)) Sååå mysig film!!


 

Efter det vart det dansturnering med Wii-spelet Just Dnace 3 =))


 

 

      

I väntan på sin tur så roas vi oss lite olika ;))


Nu ska jag Söva Wilmer och laga lunch =)


Kramen  

Ovido - Quiz & Flashcards