Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Theres - 5 september 2012 14:32

. . .och spräckte hela j_la skiten. . .


Jahopp ska det krabba så ska det. . .

Wilmer hade "fisit" i kallingarna så han duschade och efter det så satte jag honom på pottan där han fick göra klart 2an =)

Efter det så ville han ha blöja och eftersom han vart lite slirig så tänkte jag att det kan han la få. . .

När jag bär honom till skötbordet så fick han ett ryck vilket gör att jag vinglar till och trampar rätt ner i pottan med bajs i =) Underbart!!!

 


Så nu blir det att städa. . .


Puss på er alla som garvar just nu. . . 

Av Theres - 5 september 2012 14:01

. . .har varit som det brukar PMDS!!!! Jag är så arg att det bubblar i mig och jag får inte ut det någonstans. . .träningen hjälper jättemycket med det finns mer att jobba på. . .så det har inte blivit så mycket bloggande men här får ni de senaste dagarna i bilder iaf =)

                                         


Kram på er alla!!

Ovido - Quiz & Flashcards