Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Theres - 7 september 2012 22:52

Efter att ha läst ut deo första boken så måste jag nu börja med nästa! Spännande!! Ligger även och kikar på Moltas mobil som jag beställde hem från libero, vi har fläkten på hela nätterna, win win, vi får det svalare och mobilen rör på sig hela måtten ;) Nu ska jag läsa lite innan ögonen går igen. . . Kram kram på er allihopa!

 
Av Theres - 7 september 2012 15:36

Hur coolt hade det inte varit att få bli en testförare för en crescent barnvagn??!!!

Vi skulle supergärna hitta en smidig vagn som inte tar så stor plats i vår galet lilla hall där vi samsas 6 personer och 1 hund. . .

Denna hade varit coolt att prova, ett stort plus är att man kan vända sittdelen mot sig så man kan fortsätta ha ögonkontakt med barnet då det är viktigt längre upp i åldern än 6 månader =)

http://crescentbarnvagnar.se/ligg-och-kombivagnar/ligg-och-kombivagnar/trike/

 

Sååå snygg eller hur??? Marinblått är ju alltid gångbart med ;)


Nu håller vi alla tummar och tår för att vi får bli en testförare för Crescent =)


Kram på er alla!!   

Av Theres - 7 september 2012 07:17

Känner stor saknad efter mina girls som just nu är på väg till Det stora Gula! Jag vill också! Det har varit lättare att välja och vara hemma när det varit för barnen jag varit hemma men nu känner jag att jag bara VILL iväg. . . Hoppas på en runda innan jul iaf. . . Kramen!

 
Ovido - Quiz & Flashcards