Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Theres - 18 september 2012 18:15

Hela em har jag legat i sängen med Moltas och haft världens ägglossning. . . Hur ont kan det göra liksom??? GRYMT är det iaf. . .


Idag har jag, Moltas och pappa varit och fikat med mormor=MYS!!

När vi hade fikat och pratat så dikade jag upp och sen vart jag hem för att käka lite lunch innan killarna kom hem och vi hämtade hem Wilmer som hade haft det kanonbra på sin Korallen, han har hur mysiga "fröknar" som helst verkligen!!!

Han ville inte alls gå idag, "jag vill vara hemma med dig mamma" så jag bestämde med mig själv att om han blir jätteledsen när vi är där och han inte vill gå in så får han följa med hem igen men han sprang in som vanligt och hade inte tid att säga Hej då :D Sen ville han inte följa med hem så det var ju ett kanonbra betyg till Korallen!!


Vi har för övrigt fått nya grannar under oss =) Kul när det kommer nytt folk, tänker att nästa gång jag ser dom ute så får man ju ta sig ett litet snack =) och berätta om våra gossar, vi låter mycket och högt men det är altid bra att förklara varför det är så. . .


Killarna har för övrigt kommit in i en väldigt tråkig period då allt ska låta så högt som möjligt, den som låter högs och mest när den dör vinner liksom. . .


Jaja, det märks att rutinerna har satt sig nu från skolstarten och det är alltid skönt men när det lagt sig så brukar det komma något nytt :S


Ikväll är Pär på föräldramöte för Zakarias klass får se om han kommer hem med lite rolig info sen =)


Nu ska jag läsa för alla kidsen och hoppas att Moltas låter detta hända då han är inne i en jättegnällig fas som kan gå över när den vill kan jag lova. . .


Kram på er!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards