Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Theres - 19 september 2012 15:13

Krabb det här! Kramen

 
Av Theres - 19 september 2012 10:25

Sitter just nu och knaprar mellis medans Moltas sover i vagnen efter en runda på Korallen där vi lämnade Wilmer och en runda i affen för lite påfyllnad =)

 


Pär vart på fm igår för Zakarias klass och då utbryter Gabriels första STORA utrbortt sen skolan började. . .jag fick ringa hem Pär, jag kunde inte vara med Gabriel samtidigt som de andra kidsen behövde någon som pratade med dom. . .Zakarias har alltid mycket frågor när Gabriel har sina utbrott.

När vi väl kunde sätta oss i soffan vid 21.30 så berättade Pär om alla rutiner och ritualer som Gabriel berättat för honom om. . . Inte lustigt att han är trött efter skolan och behöver vila. . . ta bara en sån sak som när vi ska käka mat från pizzerian, då måste han hålla reda på om det ska bli pizza eller kebab och vilken veckodag det är så att det blir varannan, tänk vad det måste kräva av honom. Idag frågade jag (vet inte varför) om han ville ha marmelad eller ost på sin macka han skulle ha med sig till skolan "alla dessa val, jag orkar inte mer" vart svaret. . .en ganska enkel fråga för de flesta som bara blev för mycket för honom. . .


Nog om detta, nu ska jag försöka sova lite då det vart lite sent igår ;)


Kram på er    

Ovido - Quiz & Flashcards