Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Theres - 13 september 2012 15:23

Sitter i bussen på väg hem från ett ganska tråkigt och något meningslöst möte. . . Hoppas verkligen resten ger mer. . . Kram på er!

 
Av Theres - 13 september 2012 10:18

Vart inne på denna sidan: http://www.rockbysweden.com/ och blev helt tagen av smyckena som fanns där och deras otroligt vackra namn. . .har nu lagt in en önskelist hos Pär ;) ;) (blink blink)

LIVIN ON A PRAYER R1126

"Livin on a prayer"


ANGEL R1241

"angel"


Nu kan jag inte släppa det riktigt. . . Måste dock snart ladda om då jag ska till stan och gå med Pär på ett möte på NP-enheten. Ska bli spännande och otroligt skönt att se och träffa andra!!

Hoppas även att dom vill vara med i ett nytt projekt ;)

Mer info om det kommer senare ;)


kram på er!!

Av Theres - 13 september 2012 06:25

Här ligger jag med sängen full med barn. Den enda som saknas är Zakarias som ligger väl nerbäddad under sitt täcke och sover. Moltas ligger iofs i sin säng och äter vilket mysigt ljud det är! Snart drar dagen igång med allt vad som innebär denna dag. Ner kommer senare ;) Kram på er morgonpigga för nu ska jag sova i 30 min till :D

 
Ovido - Quiz & Flashcards