Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Theres - 10 januari 2013 22:55

Nu har det lagt sig och så även vi. . .måste ladda batterierna inför morgondagen, om jag utgår från att den blir lika jobbig så kan det bara bli bättre!! Eller hur??!
Ikväll blev det Blixten på "den lilla rosa Tv:n".
Ikväll var det innebandy för grodfot men allt blev fel så vi valde att cykla hem istället.
Då sätter han sig på en köksstol och då ser vi att han är likblek så han få vara hemma imorgon. . .han mådde illa när han la sig så vila imorgon vart det :-)
Nu ska jag sova iaf. . .


Kram på er!!

Av Theres - 10 januari 2013 10:29

Dethar jag läst på många bloggar nu att man ska skriva ibland ;-)
Så här kommer det.
Moltas: pyjamas från Gekås ca 2007
Wilmer: pyjamas från Gekås 2011
Jag: pyjamasbyxor från kappahl 2008
Nattskjorta som tillhört min gammelmorfar
Fluffsockor från Bergs i Tingsryd 2012

Hihi

Kram kram på er nu ska jag mys lite med minihopp :-)

Av Theres - 10 januari 2013 08:09

Så var han då på dagis en dag innan det var dags igen. . .Wilmer ligger i soffan med filtenpå sig och fryser med sina 39, 6 i feber. Jag blir snart tokig!! Hoppas det går över fort iaf så vi kan mysa lite i helgen och inte bara vara inne. Lille gossen får ont i magen med. Hmmm undrar om han har som Gabriel, körtelbuk??!
Kanske ska fråga det när vi får provsvaren.

Nu ska jag käka lite frukost innan Moltas vaknar. För sen blir det mycket att göra :-)

Kram på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards