Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Theres - 30 januari 2013 14:57

Nu är skaran samlad.
Just nu sitter dom och myser framför Tv:n i Zakarias rum :)

Zakarias fick en lapp förra veckan om att det skulle vara filmfestival ikväll.
Vi hittade ingen lapp från Gabriel men visst hällde det dom också så nu är det chilla som gäller om dom ska orka med det ikväll. Tråkigt nu när solen kikar fram.
Hoppas på film fler dagar. . .
Nu är det dags för chillpill med till Gabriel och Zakarias :)

Kram på er i solen!!

(på första bilden ser man Gabriels nyaste tics)

Av Theres - 30 januari 2013 13:27

Innan killarna kommer från skolan och jag ska hämta Wilmer. . .

Vad hände med min lilla bäbis som satt stilla och mös??!!?? Han byttes ut mot detta monster!!! Som inte vill vara själv. Inte vara med. Inte är nöjd med mycket helt enkelt. Ser sååå mycket av det två stora i honom. På både gott och ont. . .

Jaja nu på med kläderna och hämta Wilmer :)

Kram

Av Theres - 30 januari 2013 08:24

Härinne fungerat särskilt bra senaste veckan, hoppas det löser sig.
Idag blir det dagis och hemarbete istället för gymmet eller ;) hinner ju ångra mig hihi
Nu blir det iaf dagis för Wilmer. Gabriel och Zakarias kom iväg som dom skulle efter lite lagom kaos ;)

Måste lämna in gula faran också ju så jag kan sväva fram jue!! Det får jag leja bort sen :)

Kram på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards