Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Theres - 15 januari 2013 08:35

Nu har det vänt för Wilmer och han har inte feber längre. Vi lyckades få i honom penicillinet igår med O'boy som det var grymt mycket choklad i men det funkade iaf
:-)
Nu har han istället blivit täppt och fått en hosta utan dess like. . .men snart så!!

Gabriel känns lite lugnare nu och likaså Zakarias. Jag fick ett utbrott på honom om hur han väljer att använda sitt språk och det har blivit MYCKET bättre:-)

Ni ligger jag i sängen bredvid två mätta killar som ätit välling. De stora killarna har jag väckt, gett frulle, klätt, borstat tänderna på, klätt på igen och sen klädde jag mig själv för skotta snö och så ställde vi in cyklarna i förrådet. Jag väckte dom vid 7.10 och dom gick till skolan vid 7.40 :-) rekord tror jag minsann ELLER så var det för att dom inte bråkade ;-)

Nu kurrar mig mage så nu ska jag smyga upp och ta mig lite frukost jag också.

Kram på er denna snöiga, kalla och alldeles underbara TISDAG!!!

Ovido - Quiz & Flashcards