Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Theres - 12 januari 2013 15:17

Det är jag. . . Ligger just bredvid en snarkande Wilmer. Så tjock i halsen så det blir nog en runda in till stan ikväll och jourläkarn och kolla läget. . .

Gabriel och hans lag kämpade på bra idag, visst finns det lite kvar att önska men i det stora hela tycker jag dom fixade det bra. En förlust och en vinst vart det :-)

Nu ska jag försöka att läsa lite jag med ;-)

Kram på er!!!

Av Theres - 12 januari 2013 08:25

Jag är så galet trött. . .Wilmer är inte pigg och har gnällt hela natten. Moltas har blivit störd av det och avslutade sin natt med att drömma något otäckt!!
Nu är iaf frukosten nere och vi ska snart lämna Gabriel som har poolspel idag. Här i Ingelstad så det är skönt.
Zakarias ska iväg och leka av sig en stund. Roligt för honom!!

Nog för nu men vi höres sen ;-)

Kram på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards