Theres A Grammelstorff

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

hmm. . .

Av Theres - 7 februari 2012 16:28

Vad svårt det är. . .

Hade en dust i helgen med Gabriel om att det var mitt fel att han inte hade varit på innebandyn sen det drog igång igen, försökte förklara att när jag frågar honom då är valet hans. . .

Idag blev han hämtad av farfar och fick följa med hem till dom =)) Jättesnällt att dom vill ge mig lite avlastning men det är jobbigt när det vi förklarar gång på gång inte förstås. . . Att det får inte bli för länge. . . Nu när jag ringde för en stund sen och frågade om han ville gå på innebandyn så frågade han "bakåt" om han struntade i innebandyn om han fick stanna längre och det fick han då . . . TILL HALV SEX!!! Jag kommer alltså med denna välmening få ett helvete ikväll, imorgon på morgonen och även imorgon em. . . Jahopp. . . Känner att det är Pärs sak att ta itu med också men som om det kommer hända. . . "Jag ska prata med dom" Okej då vet jag. . . Denna karl får vekligen inte saker gjorda. . . Jag ska. . . Jag ska. . .

Jag orkar inte med detta just nu. . .Först vart Zakarias sjuk en hel vecka och sen Wilmer och mitt öga. . .och nu denna veckan vart det svinkoppor. . .jag är trött, behöver få in rutiner i barnens liv igen och så är jag jäkligt stor!!!

Just nu är jag lipfärdig hela tiden. . .


Nu har jag gnällt färdigt och ska nu ta tag i kvällsmaten vilket blir gädda, potatis och pepparrotssås!!! mmm!!!


Kramen  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Theres - 2 februari 2017 13:44

Har nu börjat på flyt. . .sjukt jobbigt, hungrig hela tiden, trött och kissar precis hela tiden. Var hos min läkare den 23e och vart fortsatt sjukskriven tom slutet av mars. Skönt att veta att jag kanske kan få vila lite nu när lugnet börjar lägga s...

Av Theres - 22 januari 2017 22:13

God aftonJag har precis satt ner rumpan i soffan men inte för länge för snart måste jag ner i källaren för att hänga dagens 5e maskin tvätt och det var bara toppen av isberget!Idag har jag vikt och sorterat 4 kassar tvätt, av den STORA sorten från Ge...

Av Theres - 16 januari 2017 13:34

Flaggan i topp för det är måndag och kidsen är i skolan och på förskola!! Pär har jobbat natt hela helgen så han sitter just nu och sover i fåtöljen. Helgen började lite tufft med magkatarr och uvi men jag dricker fortfarande tranbärsdricka och c-v...

Av Theres - 13 januari 2017 10:06

Go förmidda! Min magen har gett upp!! Sagt upp sig!! Slutat fungera!! Ett tag in i min sjukskrivning så fick jag Atarax för att få ner hjärtklappningen men ganska snart efter det så kom vi fram till att det inte räckte för att få mig att somna....

Av Theres - 11 januari 2017 18:08


God kväll Länge sen jag kikade in här. Har hänt mycket sen sist, vi har fått en liten tös. Chockartat!! Efter 4 gossar får man inte en flicka?? Eller?? Agnes blev till slut namnet iallafall och hon är så lik sina 2 äldsta bröder så en liten np-u...

Ovido - Quiz & Flashcards