Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Theres - 10 november 2012 10:25

Igår så var det Wii-maraton här hemma med kidsen och jösses vad roligt vi hade!!! Vi spelade Just Dance 3 så det får nog minsann bli 4:an i julklapp ;)


Jag skulle träna nu på morgonen och då ville dom att jag skulle spela Just Dance så det fick dt blli och då hittade jag en funktion på spelet där man lägger in sig och får ett veckoprogram där man skulle bränna 3500 kal/vecka så 500 om dagen MEN när jag var färdig så upptäckte jag att jag bränt 2089 på ca 40 min så visst var det värt det!!! Inte fel med duschen efter det vill jag lova ;) Så det får det bli några gånger i veckan helt klart!! + plankan så klart ;) hihi




Nu över till min längtan som består av att kunna gå på toa när jag behöver. . .Tänk vad skönt att inte jämt vara förstoppad för att man håller sig och sen går det ju över och då är det ju försent. . . Att kissa mer än 3 ggr/dag hade ju varit hur coolt som helst. Men jag säger som min förra chef: Lönen för hårt arbete får vi kanske inte i pengar utan i himlen en dag <3


Nu blir det lite mer Wii innan vi ska städa och flytta runt lite elektronik =9


Kram på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards