Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Theres - 12 november 2012 11:13

 

Jag kan verkligen rekommendera mormorsrutefiltar både på facebook och på hennes blogg =) Hon gör helt fantastiska saker ;)


Kram

Av Theres - 12 november 2012 09:05

Igår vart Wilmer och Moltas täppta igen och ögonen började rinna så nu inväntar vi bara febern. . .


Jag blir såååååå arg på föräldrar som lämnar sina barn på förskolan när man är hemma med andra syskon som är sjuka eller när dom ena dagen skriver på fejjan att idag är vi hemma med____ som har/är______ och nästa dag så skriver dom att Nu ska vi iväg till dagis???????!!!!!!!!!!! WTF!!!!???? Så kan dom även skriva: Jag fattar inte varför vi aldrig blir friska? HAHAHA


Jag vet varför vi aldrig blir friska. . .för andra inte kan hålla sina sjuka barn hemma. . .så nu får Wilmer stanna hemma igen från Korallen. Han hinner gå en vecka och då hittar han något virus och sen får han vara hemma 1-2 veckor igen. . . Nu är han inte bara lite snuvig utan han ligger och slötittar på tv, näsan är täppt, ögonen rinner och han är allmänt slö. . .

Moltas sover ca 3 ggr/dag nu när han inte är pigg och äter dygnet runt, han får alvedon och ipren morgon och kväll för att kunna ligga ner och sova så imorgon blir det att ringa till vc så dom får kolla hans öron för nu har han vaknat och skrikit i ca 1 v på nätterna och är verkligen inte nöjd med att ligga ner. . .


Moltas ska ha 10-15 infektioner/år och Wilmer 8-10 infektioner/år de stora vet jag inte men inte alls så många. . .


     

Så här såg gossarna ut igår när jag skulle lägga mig, nerkurade och frusna så det var ju litet väntat men jag hoppades in i det sista!!


Nu ska jag krypa ner bredvid Wilmer och mysa lite =)


Kram på er alla och hoppas ni slipper vara sjuka!!



Ovido - Quiz & Flashcards