Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Theres - 14 november 2012 16:42

Ska det bli åka av =) mer om det senare ;)


Här har vi em-mys jag och killarna och snart kommer Pär hem och då blir det att laga käk och då ska jag passa på att dansa lite =)


   

Så då fick tom spisen komma in i tv-rummet en stund, bara jg fick slumra några minuter ;)


Kram!!

Av Theres - 14 november 2012 12:44

Vi har spenderat dagen i soffan då han är ur balans gossen. . . Han har sovit på mig sen igår ;) Mysig men nu är jag lite trött med minsann ;) (läs: galet mycket)

 


Tur att vi har världens bästa gossar så Zakarias får passa honom medans jag hämtar Wilmer if han sover då =)

Vi har ganska tidigt låtit dom ta ansvar genom att passa sina syskon vilket fungerar galet bra!! =) Självklart så kan dom ringa mig närsom och så har jag oftast babyvakten på så kan dom prata med mig där genom =)

Men dom är så duktiga och ansvarsfulla när det gäller =)


Fick skriva under ett papper förra veckan om att vi tillåter Zakarias att cykla själv till skolan. Vi undviker en massa bråk genom det och då mår vi alla bättre och framförallt så fixar han det galant!!


Jag är sååå stolt över mina killar!!

Nu ska jag passa på att äta lite medans Moltas har gosat in sig i soffan iaf för 5 minuter ;)


Kram på er!!

Av Theres - 14 november 2012 10:44

Ordet trött är för länge sen förbi. . .

På över 1 mån nu så har jag max fått sova 4 timmar/natt. . .

Igår vart Pär in till barnakuten med Moltas som fick andas lite ventoline och smaska på betapred och denna natten har varit by far den värsta sen han föddes!!! Han har skrikit och kastat sig fram och tillbaka helt galet mycket och skrikit, bajsat, skrikit, sovit på mig, snorat, rosslat och verkligen mått sämre än på läänge även om han mådde dåligt i helgen så är det ingenting. . .och gissa vem som sover som en stock nu??? Jo Moltas ;)

Nu skulle vi ge betapred i 3 dagar och är han inte bättre efter det så skulle vi höra av oss igen. . .

Lille tusse så jobbigt han har det ibland. . .

   

Så här såg det ut imorse vid frukostbordet tills Moltas skrek sig genomsvettig igen. . .


Nu vaknade han genom att skrika!!!


Kram på er och hoppas ni har en bättre dag ;)


Ovido - Quiz & Flashcards