Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Theres - 19 november 2012 15:32

Då vi verkligen behöver en större hall så hjälper det ju inte till att vi måste ha vår vagn där ocks för att den inte ska mögla i barn/cykleförrådet. . .sitter och surfar runt medans kidsen rita och gör läxor på olika sätt ;)

Då hittade jag denna goding som man kan ha vänd mot sig :D HEJJA Stokke!!!!!!

http://www.stokke.com/no-se/






Visst hade den varit läcker i vår hall ;) hihi Får mäta och dona lite nu då ;)












Kram på er!!

Av Theres - 19 november 2012 13:07

Det blev inte en enda bild tagen igår på innebandyn, vem hade tid med det?? ;) Jag fick gåshud flera gånger så bra var det, tyvärr förlorade de bägge matcherna men vilka tappra kämpar dom är!! Stolt över gossen min som vågade spela ute och som stod i mål andra =)

På kvällen roade jag mig med att klura ut belöningssystem till de 3 stora killarna och dom blev så här:

       


Spännande ska det bli och nu håller vi tummarna för att det ska fungera =)


Såg en uppdatering på fejjan med detta klippet som jag tänker visa Gabriel när han kommer hem, han tror att han är ensam i världen. När jag visade honom klipp på youtube med Pelle Sandstrak så sa han: jaha, då är det han och jag då. . . Lille gossen känner sig ganska uppgiven emellanåt med alla tics och ticsångest. . .

Här kommer en länk till klippet som man bara kan se fram tom 27 november.

http://urplay.se/169792?page=1&relatedpage=1&relatedformat=all&quality=&caption=somcomplete&start=0


Nu ska jg mysa lite med film med Wilmer eftersom Moltas sover och det bara är han hemma än så länge ;)


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards