Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Theres - 16 november 2012 15:10

För en stund sen åkte Agneta från Bup hem och vilken hjälp hon är =) En riktig problemlösare!! VI hade en psykolog i början av vår tid på Bup som hette Anna och jösses vad bra hon var. . .hela tiden spånar efter nya lösningar och sätt för att underlätta och jobba vidare =)


Pär stack precis till affen och jag googlar recept på att göra egna chips ;) måste ju funka eller hur, har ni något bra så säg till eller länka =)


Nu ska jag gå till bästa Wilmer som ligger i badkaret och krypa ner med honom och leka vattenkrig=MYS!!! ;)


Kram på er!!

Av Theres - 16 november 2012 11:37

Snart är det dags att ta det årliga julkortet på kidsen och jag lääängtar!!!

Tills dess får jag nöja mig med att klicka hem förstoringen på Wilmer som äntligen har kommit ;) Tycker dock att det är rätt kasst att man får betala en mass exp.avgifter, jag kan ju inte hjälpa att dom inte kan samfrakta. . . Syskon kunde la komma i samma kuvert??


Wilmer ska mysa lite framför en film nu medans mat och röj pågår ;)

 


Men nu blir det dock att röja lite till och så hoppas vi att pappa och Zakarias kommer strax. . .


Kram

Av Theres - 16 november 2012 08:25

I natt har han haft det kämpigt lillgossen. Att man aldrig lär sig att inget säga "jo, nu mår han mycket bättre!" Jaja, han har inhalerat i natt och sover nu som en liten gris i vår säng =)


Zakarias och Pär åkte med bussen vid 7.20 då Zakarias har en tid hos ögonläkaren, som han har längtat!!! Han vill ha glasögon den token ;)


Här hemma har vi (jag och Willmer) ätit en ny gröt ;) har kommit in i ett stim med att komponera olika smaker på gröten så vi slipper ösa på sylt eller äppelmos som innehåller en massa socker ;) så idag vart det choklad och banan och det var så sjukt gott!!!! Valde en 70% choklad och det var en hit både hos mig och Wilmer =)


 


Nu ska vi mysa lite framför tvn innan vi ska städa, bädda alla sängarna (tar lite tid faktiskt) för i em kommer Agneta från Bup och ska utvärdera hur det gått med våra lysknappar ;) Det har gått kanon, han slutade nästan omgående MEN ticsen har blivit galna. . .vi visste ju att det kunde bli så men vi får nog prata med henne om det. . .som det är nu så har han massa tics, ticsångest och får attarax på kvällarna. . .


Jaja, nu mys!!


Kram på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards