Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Theres - 15 november 2012 14:32

Nu sitter jag och myser i soffan med killarna medans kakan bakas i ugnen =)

Idag har både Wilmer och Zakarias tagit helg =) Zakarias ska till ögonläkaren imorgon och "kolla" läget, han kisar och klagar på att han inte ser riktgit och har ont i huvudet när han har läst osv så det är lika bra att kolla upp det och eftersom man måste vara 8 år för att gå till en optiker så måste en skolsköterska skriva en remiss. . .


Nu ska vi kika färdigt på den här killen och fika kaka när den är färdig =)

Underbara Emil i Lönneberga "tror minsann han har en släng av ADHD"-Gabriel 9 år


Kram på er!!

Av Theres - 15 november 2012 10:28

Igår så la vi Moltas i vagnen vi har i lägenheten och så sov Pär på soffan och jag gick och la mig i sängen och vaknade inte förräns Pär väckte mig innan han gick till bussen och ska jag vara ärlig så har jag inte en aning om hur natten varit för Moltas men jag har fått sova så jag är fit for fight =)


Så nu på morgonen har jag tränat och lagat god god gröt med blåbär och banan i mmmmm det var sååå gott!!

Och en makrillmacka till det!!!

 


Nu ska jag lägga mig bredvid Moltas och hoppas på det bästa för det känns att jag har lite att ta igen ;)


Kram!!


Ovido - Quiz & Flashcards