Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Theres - 5 februari 2013 15:52

Tänk den dag vi vet vad vi gör för tokigheter med vårt lilla hjärta.
I helgen tror jag det var tomater hos morfen. Så var han bättre, så gav jag honom päron!!??


Imorgon blir det en tur till doktorn iaf. . .


Kram!!


Första bilden är från helgen och andra hur han ser ut idag. . .

Av Theres - 5 februari 2013 15:28

Denna dag har gått i ett. . .
Började hyfsat med att pojkarna kom iväg till skolan. Wilmer var taggad. MEN när vi kommer bort till dagis så SHIT!! Avbrott i rutinerna. . . Wilmer är som sina bröder, väldigt oflexibel och idag blev det väääldigt tydligt. Han har sen han började på Korallen gått raka vägen in och lekt och älskat att vara med sina buddies. Han vill gärna gå in en stund först och sen går han med de andra ut. Idag var alla ute och så skulle även han. Det tog mig ca 30 minuter att brotta på termobyxorna och då fick jag prioritera bort hängslerna. Stövlarna var inte heller helt lätt men efter ca 20 påtagningar så sätt även dom. Han skrek lääänge efteråt tydligen och ville inte låta sig pratas omkull. Det går inte prata bort det på den pojken. Sas det när jag hämtade. . . Jo jag vet det.
Imorgon är det rutiner igen. Inte ens personalen tyckte att detta gör vi om. . .


Efter detta traskade jag glad i hågen upp till den lokala klädbutiken då Moltas fått presentkort där i julklapp. Bara för att upptäcka att dom öppnar inte förrän vid 11!!
Moltas sov så jag bestämde mig för ett pass på gymmet innan shoppingen ;)
Efter det blev det en snabbshopping på Ica för kvällsmat. . . Sen träffade vi en förträffligt liten och rackarns så söt bäbis :)


Väl hemma slängde jag i mig lite lunch och sen iväg för att hämta Wilmer som inte ville med (sååå skönt!!!).


Nu är vi hemma och ska äta lite mellis och chillpill ska intas för senare är det dags för innebandy!! Tror jag följer med och sitter ner en stund ;)


Kram på er denna fina tisdag!!

Ovido - Quiz & Flashcards