Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Theres - 10 februari 2013 22:01

Dagen började med sovmorgon. Efter det så blev det frukost och lite soffhäng.
Efter en uppfräschning så bar det av till min kusin med BÄSTA Kristina, Ebba och Gabriel gör att kika på vårens kollektion från Me & i.
Mycket fint fanns det och en del som jag gillade innan fick jag tänka om med. . .

Lite nytt blev det iaf och nu ska Pär och jag kika på lite film till (spela wordfeud) och sen måste jag sova för att orka med morgondagens äventyr :)

Kram på er :)

Av Theres - 10 februari 2013 08:52

Jag var på en kanontrevlig helkväll igår här i Ingelstad. Fantastiskt smidigt att kunna gå till festen :)
Värdinnan var sååå bra. Det var MASSA gott att äta och dricka. Ett erotikparty hanns med. Lite pyssel och lite lekar :)
Pär vart vaken när jag kom hem så det sedvanliga eftersnacket hanns med också innan klockan blev efter 3 och sängen kallade ;)
Idag bjöd så kidsen på sovmorgon så passligt. Wilmer sov till 7.30 och så fick han och Moltas lite välling och sen har vi myst i sängen tills nyss.
Då kommer jag ut till dessa myskillar som har kvalitetstid i soffan.

Ha en bra söndag alla!!

Kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards