Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Theres - 8 februari 2013 17:08

Nu har vi haft en bra dag så nu hoppas vi på en lugn och mysig kväll. Vi har laddat med gurka, morötter och dip inför kvällens Gladiatorerna :)
Jag har trimmat Pärs hår och skägg och klippt mig själv en runda ;) och Zakarias tyckte det var jätteroligt att ta kort på sin mamma så jag jag har ca 15 bilder på mitt hår bakifrån hihihi. . .
Men först ska Zakarias träna innebandy och Gabriel ska komma hem från en kompis.

Kram på er!!

Av Theres - 8 februari 2013 08:37

När man inte orkar annat får man helt enkelt lägga sig på golvet medans gossarna leker :)

Kram på er!!

Av Theres - 8 februari 2013 08:09

Har nog insett mina gränser. Halsen raspar och hostan har infunnit sig. . .blir vilodag idag med.
Just nu har vi lite afterbrekfast-mys, jag och de två små gossarna.
Pär ska strax åka till Tingsryd. . . Så nu håller vi tummar och tår!!!

Kram på er!!!

Ovido - Quiz & Flashcards