Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Theres - 11 februari 2013 16:29

Det var denna lilla gosse på morgonen. . .
Suck!!
Denna gång har jag inte en aning vad som utlöst det. . .

Kram

Av Theres - 11 februari 2013 13:32

. . .av dagarna nu.
Allt flyter på och jag har lärt mig att ta tillvara på dom stunderna :)
Pär och jag vart på Små & stora med de två små. Wilmer och jag pysslade lite och så hjälpte vi Karin att röja undan lite innan vi gick hem.
Nu sover Moltas ute och Wilmer myser i soffan med en macka med jordnötssmör på.
Pär fick åka till Tingsryd när vi var däruppe så nu är han och går bredvid.
Snart kommer " Humle och Dumle" hem och då blir det läxläsning och mellis till dom och fixa kvällsmaten så hoppas vi att Pär hinner hem till nattningen :)

Kram på er!!!

Ovido - Quiz & Flashcards