Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Theres - 28 februari 2013 14:57

Kram

Av Theres - 28 februari 2013 12:10

Dagens lunch: isterband, ägg, broccoli och chillimajonäs serverades med ett glas berocca :)

Gossarna sover och jag ska göra detsamma.
Fm har gått till att plocka lite, dammsuga och spola i kranarna då det tydligen smäller i rören hos grannarna när vi spolar vatten. . .
Så nu är jag något trött ;)

Nattisen på er!!

Kram!!

Av Theres - 28 februari 2013 09:18

Tur att jag länge mig tidigt igår.
Jag har delat säng med Wilmer och Gabriel som behövde sin mamma nära efter den grymma läxläsning vi hade igår. . .
Jag är först ut att erkänna att jag inte är perfekt som mamma och jag hör fel. MEN jag lär mig av det och jag låter mina barn veta att även vi vuxna gör fel. OCH jag älskar mina barn över allt annat :)
Det jag brukar klänga fast vid är kloka ord sagda på ADHD-kursen vi gått: Ni är de bästa föräldrarna till era barn och det krävs MYCKET mer av er än föräldrar till "standard-barn".
Idag började dagen 5.15 då Moltas somnade i stolen vid 17.30 igår. I vanliga fall så äter han och somnar om men nu väckte han Gabriel som började ticsa för han hade ju mys ;) så till slut gav jag upp.
Pär var vaken också och han är iväg och jobbar så han kommer inte förräns tidigast 10 imorgon :)


Nu ska jag mysa ihop i soffan och njuta lite av lugnet. . .


Kram på er!!


Som ni deras på bild nummer 3 så här nu gossen fått i sig något tokigt igen :(

Ovido - Quiz & Flashcards