Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Theres - 18 februari 2013 19:21

Vi har alltid gillat Esskas produkter här hemma, ändå sen jag själv var liten så vet jag att dom håller måttet.
För ett par veckor sen så blev jag superglad när jag upptäckte att dom gjort en nappflaska med vid hals så man inte behöver ha någon liten tratt för att inte spilla pulver över hela diskbänken ;)
Något besviken blev jag när det redan efter en vecka försvunnit tryck från måtten på framsidan. Nu efter två veckor inte vet hur mycket vatten jag häller upp i flaskan så skickar jag helt enkelt ett meddelande på fejjan och nu kan vi snacka god service. Efter knappt 20 minuter så här jag fått svar. Inom loppet av mindre än 30 minuter har jag även ett mail där det står att jag kommer få nya flaskor och frankerade kuvert att skicka tillbaka de gamla flaskorna i. Vi behövde bara skicka flaskorna så resten fick vi behålla :) Underbart!!! Behöver inte stå utan flaskor heller :) All ära åt Esska!!

Nu till min känsla som uppstår när Moltas somnar i knät samtidigt som Wilmer frågar om han får sova. Så innan halv sju så hade jag två sovande barn :) Magiskt <3

Så nu har jag hunnit plocka och dona och sätta mig i soffan för att äga fjärrkontrollen ikväll :)

Kram på er alla denna måndag!!

Av Theres - 18 februari 2013 18:35

Det återstår att se :)

Kram!!

Av Theres - 18 februari 2013 17:23

Är antalet centimeter jag har minskat sakta men säkert!!!
Men nog hade det varit roligt med minus på vågen också. . .

Kramen på er!!

Ska försöka hitta före och efter-bilder sen :)

Av Theres - 18 februari 2013 15:44

. . .hade helt enkelt ingen bra rubrik ;)
Nu blir det mellis igen och ikväll blir det mys med lite gotte för mig och minigossarna :)

Kram på er!!

Av Theres - 18 februari 2013 09:09

Moltas sover och Wilmer också snart. . .
Det blir en pyjamas-mys-dag <3

Kram!!

Av Theres - 18 februari 2013 08:24

Igår firade Pär och jag 17 år tillsammans :)
Jösses vad tiden går fort.
17 år sen vi var på pardejt hemma hos en kompis till Pär som min bästa kompis var kär i. Så vi satt i Niklas säng och tittade på Tom Cruise i Föräldrafritt :) hihi så tag jag Pärs och så här i efterhand så är det bland det bästa jag gjort i mitt liv :)
Tänk att vi träffades på Dojan och att vi 17 år senare järn fyra barn och att vi fortfarande är så passens kära <3

De stora är som sagt hemma hos farmor och farfar för övernattning. Tyvärr har Gabriel också åkt på samma virus som jag och Wilmer och Moltas har. Moltas har riktigt jobbigt med andningen på nätterna och så fort han hamnar på rygg. . .så nu är det mycket puffar dygnet runt. . .
Wilmer klarar sig med nässpray och som han gillar det ;) han ber tom om det :)

Nu ska vi mysa lite innan det är dags för mellis :)

Kram på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards