Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Theres - 12 februari 2013 11:23

Blev att äta lunch tidigt idag. Wilmer var JÄTTEHUNGRIG!!
Stekta ägg och fullkornspasta med lite creme fraiche och ostkrydda.
Till det lilla jag fick i mig så ett glas c-vitamin. . .
Nu hoppas jag att Moltas soverven lite stund till så jag kan sova lite. . .

Kram på er!!

Av Theres - 12 februari 2013 08:38

Pär är iväg och går bredvid idag 9-13 så han väckte mig precis när killarna skulle klä på sig och gå. . .då uppstod tumult!! Jag avbröt något men vart ju tvungen. Skrik, bråk och gråt uppstod!! Men tillslut så kom dom iväg. Hoppas nu dom kommer ihåg att lämna busspengarna för imorgon ska dom på utflykt till Åby med hela skolan.
Jag har fått tag i en förkylning dom jag nog kommer att vara kompis med ett tag känns det som. . .
Wilmer fick vara hemma idag då jag helt enkelt inte orkade att dra ut allt med Moltas. Bära och kånka. . .
Så idag blir det soffhäng med de bästa!!
Kram på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards