Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 7 februari 2013

Mys

Av Theres - 7 februari 2013 21:23

Idag har vi hunnit med mycket :)
Men nu ligger jag i soffan och myser med en liten gosse som inte vill sova riktigt. . .
Tänder på G och allergi. . .
Pär ska till Tingsryd och snacka jobb imorgon. Här går det undan :)
Nästa vecka vart det bara en jäkla massa utgifter men men. . . Så är det ;)

Hoppas Pär kommer snart så vi kan kika på filmen på sexan tillsammans :)

Kram på er alla!!

Av Theres - 7 februari 2013 12:13

Pär är i stan en runda på af och jag och Moltas myser på det bästa sättet när man inte känner sig helt hundra ;)
Nu ska jag iaf ta mig ur sängen och äta lite soppa tror jag minsann :)

Kram på er!!

Av Theres - 7 februari 2013 07:53

Tänk vad vackert det är när man möts av snötäckta träd utanför fönstret. Fönstren ser ut som julkort :)
Sen kommer ju alla fördelar för Moltas med att det är så mycket lättare att andas med den kalla luften ;)
Jag hade en helt annan känsla i min hals idag. . .smärta och svårt att svälja. Jag hoppas verkligen att detta inte ställer till det för lördagens planer!! Och att det går över fort!!
Nu ska jag snart lämna Wilmer 30 min tidigare idag så han får samma rutin som han trivs med :)

Kram på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards