Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Theres - 8 maj 2012 14:22

Sitter minsann och myser med killarna som käkar mellis och kikar på Tingeling =)


 


Har precis kommit hem från skolan. . .

Gabriel har mått lite sämre ett tag nu men fick en medicin från Bup som har dämpat hans ångest så nu mådde han bättre men så kom bakslaget i söndags. . ."jag mår illa o har ont i magen, måste jag gå till skolan imorgon?"

NEJ tänkte jag, inte magsjukan nu. . .han fick kika lite på en film innan han skulle sova och på morgonen vart han okej igen men så kom måndagskvällen och samma visa igen fast nu bryter han ihop och blir JÄTTEledsen och berättar då att det är ett par killar i klassen som är loja vid honom.


 


Mitt hjärta brister en aning men förklarar för honom att jag ska ringa hans fröken och prata med henne. Hon lovade att snacka med alla som vart berörda. Idag närvi ska hem så är dom igång igen fast jag inte vet vad som hände, 3 st äldre killar mot mina 2 "stora" grabbar så jag in igen till läraren som ska ta det imorgon igen. . .

Nu har vi nedräkning till skolaslutningen ;)


Jaja ikväll är det dags för Gabriel att ha fotbollsträning, ska bli roligt iaf =)) och han ser fram emot det, verkligen!!


Kramen   

Av Theres - 8 maj 2012 09:36

Finaste nappen ;) koktes i lördags =)


       

Duschmys med pappsen efter en dag bland massa djur ;)


 

Måndagsmys med "stojebjossan Mlime" o Minihopp

 

   

"Mina Dame o Hejjaj" En rockkonsert så där på måndagsmorgonen e aldrig fel ;)

 

     

Tisdagsmys med Moltasen

 

   

Bästa flaskan ever Dr.Brown´s Galet vad han mår bättre i magen ;) 


   

"AAAATJOOO!!!"

 

 

Älskar dig mitt lilla hjärta!!!!

 


Nu ska vi packa iordning inför fotbollskväll, Gabriel har träning idag =)) Love it!!


Kramen     

Ovido - Quiz & Flashcards