Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Theres - 14 maj 2012 22:14

Nu har jag bestämt mig och denna kommer att dimpa ner i lådan inom kort =))

Kompatibel med Multi Comai å då jäklar ;)


Sony Ericsson Arc s

 

Sitter just nu och är lagom rädd för min BÄSTA Jonathan som sjunger Lilla Snigel buktalarstajl för Moltas som mest ser rädd ut. ..*ASG!!!!!!


Nu blir det snart sängen för en trött mamma ;) Moltas lämnar jag med Pär och Jonathan så kan dom ta första passet ;) *fniss


Nattisen och Kramen   

Av Theres - 14 maj 2012 08:27


Denna SKIT-telefon började med att hänga sig vid 00.04 i natt. . .hela skärmen och alla knappar, inget funkade. Ok, jag tog ut batteriet och satte i det igen efter en liten stund men då fick jag inte ens igång den den är nu helt STENDÖD!!!!

Så det var bara att sätta igång operation-leta-gammal-mobil-så-jag-kan-ställa-alarm-till-pojkarna. . . Så klockan 0053 vart jag färdig på alla plan och sätt. . .



Så numera glider jag runt med denna telefon så det blir inte några bilder från oss på ett tag :S


Nu ska jag packa ihop oss för att dra till Små & stora ;)


Kramen   

Ovido - Quiz & Flashcards