Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Theres - 28 maj 2012 17:22

Idag har det minsann gått i ett. . .

Jag började med att skicka iväg de store gossarna som vanligt =)

kl 8.15 så vart jag och Wilmer till Vc för att ta en kik i öronen, vi har gett honom revaxör hela helgen men han fick ändå suga ut stora kakor av vax, stackars Wilmer!!! Men det såg fint ut men då jag påpekade att han har haft ont i mer än 2 mån så fortasatte han och kom fram till att han har ont i sina käkar. . .hmm. . .Wilmer gör som sin far, tuggar hårt om nätterna så han har ont pga det. . .så ha skickade upp en våning till tandläkaren som bara tittar på mig och säger: Det finns inget vi kan göra på så små barn.

Okej så en gosse på 3 år ska gå runt och ha ont i käkarna, öronen och antagligen huvudet för att han är för liten???

Det köper jag inte på något vis!!! Så imorgon ska jag ta tag i det. . .

Sen promenixade vi till Lantrasparken där vi hade avslutning med Små & stora =))


                       


Mysigt var det tills jag upptäckte att Moltas sår under alla hakorna har vätskat sig igen och börjat blöda. . . Tusse liten!!! Så jag ringde till Vc. . .

Vi vandrade vidare till affen där vi köpte dricka och jordgubbar, upp till skolan och hämtade killarna, pratade med fröken och spec.ped och nu har det löst sig med dator ;)

Där ringde visste Vc också ;) och jhon rekommenderade Zink-salva men hon skulle även be Bvc-sköt. ringa imorgon if hon vill kika på det. . .vi har ju tid på fredag. . .

Vidare till apoteket för inköp av salva som kostae 100:- för en lite skittub. . .


Nu är gossarna och badar med sin store kusin Jonas,de 2 minsta sover som stockar efter en dag ute på språng och Pär e i affen ;) Snart blir det käk och nattning på schemat =)


Kramen   

Ovido - Quiz & Flashcards