Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Theres - 27 maj 2012 21:14

Det gick inte så bra för grabbarna 03 i dagens poolspel men det är bara att kämpa lite mer nästa gång =)


På em så gick vi till kyrkan där barngrupperna skulle meddverka, det var Gabriel och ett barn till som kom av ca 28 barn!!!!! Gabriel går på Miniorerna, där får dom varannan vecka mellis varje gång, pyssla, leka lekar mm och en andakt för 50:-/termin då kan jag tycka att man kan ställa upp och medverka i kyrkan när det väl händer något i byn ;) Efteråt hade dom gjort tipsrunda och när vi kom i mål så väntade korv med bröd och vinstutdelning. . .Det var bara vi som gick tipsrundan. . .som inte jobbade i kyrkan. . . Vi hade jättemysigt verkligen, tråkigt för alla andra som missade!


Efter det så vart vi i kvarnen och mös i kvällssolen med varsin glass och efter det så ville minsann killarna känna på vattnet =)


                     


Denna "lilla" bålgeting (tack Linn) hade tröttnat när vi kom hem. . .SER NI GADDEN!!!!??? Galet. . . Nu har jag läst på lite om dom och hoppas på att hon inte hunnit bygga sig ett bo under vårt tak!!!


Nu väntar snart sängen för imorgon blir det avslutning på Små & stora på Lantrasparken MYSIGT värre ;)


Kramen <3

??

Av Theres - 27 maj 2012 13:50

Vad är detta???

   


Kramen

Av Theres - 27 maj 2012 12:47

 

Av Theres - 27 maj 2012 11:34

Hmm. . .

Får nog spara ihop till en sån. . .Kikade lite på Kristinas förra helgen och vart såld ;) Så enkel ändå ;) Trodde den skulle vara för avancerad för mig  men icke då ;) Ingen som har en liggande som vill sälja den till mig för en billig peng ;)

Den var tämligen smidig att lägga in i kalendern med påminnelse såsom alla möten vi ska på hela tiden (kan höra kommentaren: så är det när man har många barn) på Bup och skolan. . .har precis kommit på att vi inte haft något möte angående Zakarias och höstens skolstart :S trött jag blev. . .så ska jag få ihop ett mte att prata dator till Gabriel. . .och lite sånt. . .gillade hela telefonen helt enkelt. . .


 


Japp japp så får det bli . . .hahaha inte så velig jag inte med mobilval ;) men men det ska ju funka också såsom vi behöver det :)


Nu ska strax Zakarias kompis hem så jag ska sätta mig på balkongen och invänta det =)


Kramen

Av Theres - 27 maj 2012 11:34

Hmm. . .

Får nog spara ihop till en sån. . .Kikade lite på Kristinas förra helgen och vart såld ;) Så enkel ändå ;) Trodde den skulle vara för avancerad för mig  men icke då ;) Ingen som har en liggande som vill sälja den till mig för en billig peng ;)

Den var tämligen smidig att lägga in i kalendern med påminnelse såsom alla möten vi ska på hela tiden (kan höra kommentaren: så är det när man har många barn) på Bup och skolan. . .har precis kommit på att vi inte haft något möte angående Zakarias och höstens skolstart :S trött jag blev. . .så ska jag få ihop ett mte att prata dator till Gabriel. . .och lite sånt. . .gillade hela telefonen helt enkelt. . .


 


Japp japp så får det bli . . .hahaha inte så velig jag inte med mobilval ;) men men det ska ju funka också såsom vi behöver det :)


Nu ska strax Zakarias kompis hem så jag ska sätta mig på balkongen och invänta det =)


Kramen

Av Theres - 27 maj 2012 09:16

Jahopp, Gabriel och Pär är iväg på poolspel i Hovmantorp, dom åkte redan vid 8.45, trodde Gabriel skulle dö!!!

Han vill aldrig åka iväg, han vill alltid bara vara hemma men vi vet ju att han tycker att det är roligt när han väl kommer iväg ;) På träningen i torsdags gjorde han 2 mål ;) Hur coolt som helst, han vill ju inte gå med på att bästa stället för honom att vara på är i mål eller som back. . .där han kan se hela matchen och kan "kontrollera" den =)


Jaja, så här såg det ut på morgonen

     

Mlime somnade igår redan vid 18.00 så idag vet jag inte när han kom in, för jag fortsatte att sova ;)

 

   

Nu har vi soffhäng här hemma med ägg och mango som frukost till iaf mig ;)

 

Kramen    nu ropar Moltasen på mig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards