Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Theres - 24 maj 2012 17:22

                               


De 3 översta plaggen fick han i utbyte för pyjamasarna som han fick utav gamelfaster =) resten shoppade jag på HM och fick 20% off =) Lovely!!!

De 3 äldre gossarna fick tygskor också, svart med lila foder sååååå snygga, bild kommer senare ;)


Nu är det fotboll och sen kvällsmat och läxa innan gossarna åker i säng =)


Kramen   

Av Theres - 24 maj 2012 06:13

Hade en bra men hektisk dag igår. . .

Gabriel skickades till skolan som vanligt, jag packade som en tok, lämnade Wilmer hos farmor och farfar, in till stan med Zakarias och Moltas, la undan kläder till Moltas eftersom jag kom på att jag glömde kupongerna hemma, upp till Bup, hade ett kanonmöte med läkare där som bestämde att vi ska höja dosen till 35 så nu har dom samma dos ;) Ner till stan och käka på Mc sen byta kläder bäbisen =) och sen hämta grabbarna hos farmor och farfar, äta mellis där, hem packa om, på med fotbollskläder på Zakarias, sen tog jag med mig Gabriel, Wilmer och Moltas till Sikabacken för klasskväll =) medans Pär og med sig Zakarias till Bosavallen för träning och han skulle på Fm på Ingelvi under tiden han tränade. . . 20.30 och hemma så vart det snabb kvällsmat och bums i säng för kidsen. . .


 

Att vakna bredvid kärlek   

 

Idag tar vi: göra läxa med Gabriel, packa ner låneböcker, skicka Gabriel och Zakarias till skolan, packa väska till Wilmer och till mig och Moltas, lämna Wilmer hos farmor och farfar, in till stan, lösa ut kläderna jag la undan igår, upp till Bup, träffa arb.terap., hem, upp till farmor och farfar, äta mellis, hem och invänta Pär, sen iväg på äventyr, medans Pär ska pä fotbollsträning med Gabriel =) Vi lär ju somna gott ikväll också =)



Kramen   

Ovido - Quiz & Flashcards