Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Theres - 12 maj 2012 22:57

Det var en liten 3-åring som hade svårt för att komma till ro ikväll, han längtar sååå tills kalaset imorgon. . .ska ju få paket jue ;) Spännande s k i t det ;)


Pärsing kom hem med god god sallad (orkade inte laga käk ikväll)


 

Räk - och bulgursallad mm. . .

 

 

och en kyklingtadoori-sallad mmhm!!!! Smaskens!!

 

Nu blir det att inta sängen medans Moltas sover, gäller liksom att passa på.


Kramen   

Av Theres - 12 maj 2012 20:35

 

Negerbollar som lördagsgodis e inte fel ;)

 

 

Nu har jag lagt ut det på bloggen också KIM!!! ;)

 

   

Denna lille Superman följde med pappa till affen för att shoppa lite, snart blir det en god sallad i soffan med Älsk och Moltas ;)

 

Kramen   


Av Theres - 12 maj 2012 18:19

 

Sony Ericsson Arc S

 

JAPP!!! Lycklig nu e jag!!!


Vår store son är det som går runt och har arabies ;) Såå arg så han spottar och fräser åt alla håll och kanter på samma gång å skäller som en bandhund!! Roligt det här med lilla tonåren måste jag säga. . .NOT!!!


Kramen   

Av Theres - 12 maj 2012 17:47

Sitter och funderar på vilken mobil som blir nästa. . .har en del krav just nu känns det som. . .

Denna var ju en klar vinnare tills jag precis upptäckte den dåliga kameran i den :S


 

Samsung Galaxy Xcover 


Så nu sitter jag och läser och jämför. . .grrr. . .trodde jag hade hitta The Phone!!!

Jaja bara att läsa vidare. . .


Denna kanske??

 

Samasung Galaxy II


Eller någon av HTC-modellerna som finns. . .

Här är sidan jag läser på ;)

Det ska funka med Multi Comai var min tanke =) Jaja få se vad jag kommer fram till. . .

http://www.comai.se/


Kramen   

Av Theres - 12 maj 2012 16:10

Så här fina vart killarna på simskoleavslutningen =)


     

Stolta killar trots att det inte blev några märken =)

 

Idag vart Gabriel på sin första match för säsongen, förlust i regnet men duktiga vart dom =)

Medans dom var iväg så hade jag, Wilmer och Moltas mys med bästa Kim, Nadja och Nova från skogen. . . Wilmer fick en Pippi-film som har gått sen dess ;) Som vanligt när vi träffas så stod detta på menyn:

 


Nu har jag precis tagit mig en powernap i soffan medans Moltas och Wilmer sovit ;)


Detta ropade jag hem på tradera i veckan för 1:-

 

Moltas kommer att vara sååå snygg imorgon på kalaset ;)

 

Kramen   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards