Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Theres - 13 maj 2012 22:12

sitter och. . .ja jag et inte, surfar runt utan mål och tvn går för tja vem vet, Pär skulle inte somna bredvid Wilmer för ca 1h sen och alla gossarna sover. . .


Drömmer om nya kläder men som den snålänning jag e så vill jag gå ner allt först och börja träna innan det e nån mening med det. . .tråkigt bara att man har två par tajts och ett par byxor som är hela och passar. . .jaja snart så drar det igång ;)) Lääääängtar så efter att börja träna igen men har väntat till nu med att börja men imorgon ska vi ut på en lite prommis iaf för att känna mig för lite hur det går. . .Hoppas det går fint så vi snartkan gå den där halvmilen-milen varje dag igen =))


Moltas han snarkar på brevid mig här i soffan och endast tvns och datorns sken är igång, om man skulle ta sig en lur innan han vaknar och är hungrig. . .får se om jag får nån hjälp av Pär i natt eller inte. . .


Kramen på er   

Av Theres - 13 maj 2012 20:29

 

Före färgningen ;)

 

Pär roar sig. . . hihi

 

Lite Minihopps-mys innan vi drar på kalas =)

Bilderna blev så suddiga eftersom han inte kunde vara ens lite stilla =) 

     

Gabriel hjälper farfar att skrapa sina lotter han fick av Familjen Tajkon  ;)

   

Minihopp sov gott genom första delen av kalaset i liggdelen på golvet mitt i allt stim =)

 

Wilmers presenter roade alla de stora grabbarna!! Fantastiskt!!

 

Faster Ulle matar Minihopp, så mys!!

 

Medans Faster Annlo vispade grädde med Mlime =)

 

Sen döckade först Moltasen. . .

 

och till slut gav även Mlime upp   

 

Så här blev färgen efter ;)

 

Nu blir det till att röja lite på balkongen tänkte jag. . .Köpte ett nytt ljus som ska på plats på bordet ;) Imorgon blir det en tur till blomsterhandlen =)


Kramen   

Av Theres - 13 maj 2012 10:28

 

"Titta Moltas!!"


 

"Om jag sitter stilla så kanske dom inte ser att jag tigger. . ."


 

och vad är en frukost hos familjen Grammelstorff utan bråk???


Så här glad kan man bli när man är nyklippt =))

  

 

Pärs rygg var värst!!!!!


 

Skämt och sido, nu är Wilmer oxh Pär nyklippta =))


 

Nyklippt, nyduschad och nyfriserad = ÖVERLYCKLIG!!!!


     

Heaven and hell!!!

 

Nu blir det att färga utväxt ;))


Kramen   

Av Theres - 13 maj 2012 08:42

En bra start på en ny dag   


 

Mys i soffan med film och stenar i händerna som terapi.

 

 

Får man ingen kram får man ta en =)


 

Minihopp ligger och myser i skruttvagnen =)


 

Detta ska jag hinna med innan vi ska på kalas. . .


 

. . .men först ska vi inta en goood frulle!!!

 

Kramen   

Ovido - Quiz & Flashcards