Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Theres - 1 juli 2012 18:31

och snörvel på hög nivå. .får koksalt och jag ipren . . . .

Moltas och jag är allt annat än pigga idag. . .vi myser mest runt och har ett högt intag av alvedon, nässpray, han får koksalt och jag ipren så nu hoppas vi att vi ska pigga på oss till imorgon när Pär ska jobba så iaf jag orkar med att ta hand om våra små liv =)


Nu ska jag lägga mig i soffan och dricka c-vitamin =)


Kramen   

Av Theres - 1 juli 2012 10:12

Kärlek

 
Av Theres - 1 juli 2012 10:01

Japp japp då vart jag sjuk också. . . Stackars vår bäbis! Tänk om han haft så här ont i halsen. . .?Nu ska jag ta mig en tupplur. . . Kramen!

 
Av Theres - 1 juli 2012 01:02

Nu ska jag sova. Svårt att slappna av när lillgossen inte mår väl. . . Pär nästa vakt så får vi sova lite var. Nu får in alvedon var 6e timme och så har jag hittat världens bästa nässpray! Mer om det imorgon :) just nu är vi på Nyborgsvägen 4 och jag ska dela säng med Wilmer och trycka in nappen så fort jag vaknar av att han tuggar, tur att man har något inbyggt ;) Nattisenkram

 
Ovido - Quiz & Flashcards