Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Theres - 14 juli 2012 21:00

Då var maken hemma efter att ha burit "lille" Moltas på barnakuten i ca 3,5 timmar. . .

Denna vagn ratades av lilleman då den saknade "fluff", det måste vara mysigt om man ska ligga i en vagn ;)

 


Jag fick även ett sms från en lycklig man ;) medans dom var därinne: Kaffe och en vagn kan göra en pappas vagn :D

 


Men nu blir det film och sen sova lite ;)


Kramen!!



Av Theres - 14 juli 2012 18:48

HAN SATT PÅ EN STOL I 52 MINUTER OCH PÄRLADE!!!!!!!

Så jäkla coolt att se detta!!! Så just nu klickas det hej vilt på Panduros sida med pärlor och plattor i alla möjliga storlekar ;)


Har inte hört något från barnakuten mer än att dom väntar på läkaren som har fått ge sig iväg på akutfall hela kvällen. . .och att Gabriel var rejält uttråkad ;) han envisades med att följa med så. . .nyttigt det med ;)


Wilmer sover bredvid mig i soffan ;) Så nu ska jag klicka lite till och sen få Zakarias att käka nåt innan nattning ;)


Kramen

Av Theres - 14 juli 2012 16:53

Nu är Pär inne på barnakuten med lille Moltas som fortfarande inte är bra. . .slemmig, hostig, snorig = DASSIG!!

Sista 2 nätterna har han varit gnällig så vi tippar på något i öronen. . .

Gabriel ville följa med så det gjorde han. . .


Jag och mellankidsen kikar på film och äter lördagsgodis ;) Zakarias pärlar plattor, får se hur länge han har ro till att göra det :S nu 17.00 så har han suttit med det i 3 min ;)


Kramen på er!!!

Av Theres - 14 juli 2012 13:52

Idag vart det dags för att ta tag i tagen och gymma en runda SÅÅÅÅ SKÖNT!!! När jag kom hem vart det en runda med Dr.Dog som gällde så då vart det 30 min power så nu tror jag minsann jag kan vila idag =)


När jag kom upp så hade Moltas minsann skrikit i 1 timme :( lille gossen var otröstlig. . . Men han åt som han brukar och sen var det igång att skrika igen så när jag kom ur duschen så kopplade jag på mig bärselen och satte på en skiva och gungade loss medans jag läste Mr. Tourette & jag, snart har jag läst färdigt den och den har verkligen varit en galen bok att läsa. . .vilka känslor den framkallat!!! Nu är det Pärs tur att läsa den =)


Nu ska de 3 stora killarna åka upp til farmor och farfar en runda och då håller alla sina tummar och tår för att vi kan lägga oss i soffan en stund Pär och jag ;)


Kramen på er!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards