Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Theres - 22 juli 2012 10:10

Jag blir så stolt över min gosse, Svante!!!

Nu har vi varit på en låångprommis och han har träffat en annan gosse som inte är van vid andra hundar. . . Det skötte dom bägge två galant!! Jag blir såå stolt över min lugne kille som har jobbat kanon =)

   


Här avslutade vi promenaden med att bara kunna ligga och strunta i annat =)


Nu ska Svante få frukost och jag ska lägga mig i badkaret en runda med min bok =)


Kramen på er!!   

Av Theres - 22 juli 2012 07:45

Nu är Svante och jag ute på ett uppdrag ;) spännande! Kramen!

 
Av Theres - 22 juli 2012 00:03

5 meningar i denna bok och jag sover som en stock! Vi har varit på koppjakt så nu är det bara att invänta resultatet :) Nattisenkram på er alla !!

 
Ovido - Quiz & Flashcards