Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Theres - 18 juli 2012 18:57

Dagens Wilmer:

Jag: Vilken storlek har du Wilmer?

Wilmer: Jag har sånna brun med!

Jag: Ja, men vad har du för storlek då?

Wilmer: Jag har sånna bruna med solglasögon!!!

Jag:Är det din storlek?

Wilmer: JA!!!


Kramen på er =)

Av Theres - 18 juli 2012 16:55

Moltas gick igenom besiktningen även denna gång =)

 


Kram på er!!

Av Theres - 18 juli 2012 14:35

Har soffhäng med en liten Mölt som är lite orolig. . . Vi ska snart till bvc för vägning och mätning , ska även fråga lite om hans täthet.

Har precis haft en dust med Gabriel som tycker att vi bara bryr oss om Moltas om hur mycket vi älskar och bryr oss om alla våra gossar men just nu tar Moltas mer tid eftersom han är sjuk. . . Han är något trotsig nu me, Gabriel, så det är bara att ta sig genom det här. . .

När jag nu ligger här och myser så kikar jag runt lite på blocket och drömmer om en liten puppy som Svante kan ta hand om ;) Hur underbar skulle inte den bli!!!

 

Kanske en av dessa skulle vilja sova hos Svante???


Jaja, nu ska jag göra iordning oss inför besiktningen =)



Kramen på er!!

Av Theres - 18 juli 2012 12:41

Måste ju skryta lite!!!

   


Kramen!!

Av Theres - 18 juli 2012 12:26

 

Slänger i mig detta efter träning medans Pär står och gör köttbullar till lunch =)

GOTT!!!


Kram på er!!!   

Av Theres - 18 juli 2012 09:19

Träning står först på schemat efter bananen ;)

Sen blir det lite styrka hemma innan frukosten ;)


Idag ville vi ju ha fiiint väder men tydligen kan man inte få allt. . . Så vi får väl invänta det fina vädret och se vad vi kan hitta på ikväll =)


Kramen på er alla så hörs vi =)

Ovido - Quiz & Flashcards