Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Theres - 21 juli 2012 14:41

Idag bjöds Moltas Majs och potatispuré vilket var jättegott!!!

Nu kikas det på film och vi alla intar nu matkoma =))

     


Kramen på er   

Av Theres - 21 juli 2012 11:10

Detta blev det igår =)

 

Zakarias nya klocka!!! Halva priset var det minsann så nu har dom en varsin killarna ;)

   

Pär hittade denna snygga piké!!

 

Pop hade ta 3 betala för 2 på reakläderna =) Så Mölten fick lite nytt =)

       

Inne på Ur & Penn hade dom 50% på örhängena så det fick bli lite nytt till grabbarna =)

   

Ett par nya träningsbyxor till MIG ;)

 

Gabriel valde scooter i födelsedagspresent =)

 

Wilmer fick ett par springskor =)


Nattisen för nu blir det lite vila innan lunch =)


Kram på er   

Av Theres - 21 juli 2012 10:32

Som jag har sovit i natt =) Moltas somnade på min arm vid ca 20.30 igår och vaknade idag vid 6.00 helt okej och för första gången så hade jag vett att gå och lägga mig vid 21.20 så jag har sovit galet bra hela natten lång ;)

Har hunnit med att träna nu på morgonen, skönt men var inte på topp idag. . .måste verkligen söka för min galna trötthet!! Skulle nämligen kunna lägga mig och sova nu. . . inge skoj för familjen. . . .


Morgonmys hade vi minsann idag me ;)

       


Nu blir det en lur med Moltas på armen =)


Kramen   

Ovido - Quiz & Flashcards