Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Theres - 9 juli 2012 23:11

Tänk att somna så här skönt efter en långpromenad <3 lilla hjärtat! Nu ska även jag krypa till kojs :) Nattisen!

 
Av Theres - 9 juli 2012 13:42

Filmmys med Wilmer och Moltas. Moltas sover max 10 min i stöten och skriker resten, detta är mer än lovligt drygt just nu! Jaja nu får jag nog leta upp Wilmer som gick iväg med tutten och tillen tror han lagt sig till rätta någonstans och sover nu ;) Kramen

 
Av Theres - 9 juli 2012 08:42

Morgonmys med Moltas och Wilmer. . . Moltas har fortfarande feber och jag tycker av detta är mer än drygt!! Det får gå över precis när det vill för jag är trött nu. . . . Idag ska Pär in till barnhab. med dom stora killarna för att prova ut bolltäcke och så ska Pär lämna in den lilla timstocken för att se vad som är fel med den. . . Nu så jag upp och ta fram frukost till familjen ;) kramen

 
Ovido - Quiz & Flashcards