Theres A Grammelstorff

Direktlänk till inlägg 12 juli 2012

4 av 4 möjliga!!!

Av Theres - 12 juli 2012 21:29

Alla 4 barnen skriker och lipar!!!! Moltas ligger i vagnen och vaggas till sömns, troligen magknip, okej, inte GodNatt NAN då. . .

Vi har samma rutiner varje kväll men nu är det bevist att vi inte kan låna farmor och farfars hus mer. . . Så jäkla tråkigt men vad gör man inte för att barnen ska må bra. . .insåg också just att semestrar kommer vi få fira hemma i mååånga år, hur ska man palla med det. . .

Pär är iväg ikväll och vi har inte sovit hemma på nästan 2 veckor. . .ibland undrar jag hur man tänker. . .jaja, man får väl inse att det är jobbigast för dom MEN shit vad arg jag blir!!!! Det kokar i mig när man måste springa fram och tillbaka för att det ska retas, tetas, krabbas, tjuras, väsnas, kissas, dricka, skrika, viskas, sväras mm mm mm mm mm mm . . . . .GALENSKAP!!!!


En rutin kanske tar 1v för andra, för oss tar det ca 2 ÅR!!! och helt uppriktigt så blir jag grymt less på det ibland, att det ska ta sån tid att få in viktiga saker om kan vara så självklart för andra "man bara bestämmer sig" HA HA jojo. . .

Ja, lite bitterfralla är jag just nu :S känner jag minsann men måste få det ur mig. . .


Insåg just att nästa helgs planer sket sig, bara att avboka. . .kanske man kan ta en dagsutflykt istället. . .vi ska iaf ut till morfen snart och det funkar ju så länge man är där men det får vi väl ta sen då. . .


Jag är trött och hungrig nu, vem hinner äta när man ska springa runt som en galning för att jaga dom andra. . .

En tallrik jordgubbar och mjälk får det nog bli =)


Kramen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Theres - 2 februari 2017 13:44

Har nu börjat på flyt. . .sjukt jobbigt, hungrig hela tiden, trött och kissar precis hela tiden. Var hos min läkare den 23e och vart fortsatt sjukskriven tom slutet av mars. Skönt att veta att jag kanske kan få vila lite nu när lugnet börjar lägga s...

Av Theres - 22 januari 2017 22:13

God aftonJag har precis satt ner rumpan i soffan men inte för länge för snart måste jag ner i källaren för att hänga dagens 5e maskin tvätt och det var bara toppen av isberget!Idag har jag vikt och sorterat 4 kassar tvätt, av den STORA sorten från Ge...

Av Theres - 16 januari 2017 13:34

Flaggan i topp för det är måndag och kidsen är i skolan och på förskola!! Pär har jobbat natt hela helgen så han sitter just nu och sover i fåtöljen. Helgen började lite tufft med magkatarr och uvi men jag dricker fortfarande tranbärsdricka och c-v...

Av Theres - 13 januari 2017 10:06

Go förmidda! Min magen har gett upp!! Sagt upp sig!! Slutat fungera!! Ett tag in i min sjukskrivning så fick jag Atarax för att få ner hjärtklappningen men ganska snart efter det så kom vi fram till att det inte räckte för att få mig att somna....

Av Theres - 11 januari 2017 18:08


God kväll Länge sen jag kikade in här. Har hänt mycket sen sist, vi har fått en liten tös. Chockartat!! Efter 4 gossar får man inte en flicka?? Eller?? Agnes blev till slut namnet iallafall och hon är så lik sina 2 äldsta bröder så en liten np-u...

Ovido - Quiz & Flashcards