Theres A Grammelstorff

Alla inlägg under februari 2013

Av Theres - 1 februari 2013 13:33

När man ska packa till sex pers och man har en 10-månaders som är inne i värsta gnällperioden så här vi hittat bästa barnvakten iaf till Moltas ;)

Kram på er!!

Av Theres - 1 februari 2013 10:17

Idag känns det segt, grått och jag vill inte stiga upp ur sängen. . .
Vi ligger och myser och kikar på filmer för denna dag är mormors dag <3 och det känns tungt när jag tänker på att gossarna aldrig fick träffa min mamma.
Tårarna bränner bakom ögonlocken men där går de vänta. . .

Ta hand om varandra och era kära!!
Tala om för varandra vad ni känner för imorgon kan det vara försent!!

Kram på er<3

Av Theres - 1 februari 2013 07:58

Ligger i soffan och njuter av tystnaden.
Gabriel och Zakarias har gått till skolan och Wilmer och Moltas sover :)
Idag ska jag packa för ett litet äventyr gör sex personer. . .
Men först ska jag blunda lite och bara vara!

Kram på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards