Theres A Grammelstorff

Alla inlägg under juli 2012

Av Theres - 15 juli 2012 21:11

 

Kram   

Av Theres - 15 juli 2012 20:43

Haha Wilmer blev inte lite fundersam när Moltas hade hans blöjor, för inte kan det väl finnas STÅ-blöjor till bäbisar?? Han e ju för söt!!

 


Kramen på er!!


Av Theres - 15 juli 2012 15:51

Var med och vinn snygga lack på denna lackade blogg ;)


http://lackycorner.blogspot.se/2012/07/birthday-giveaway.html


Kramen på er alla =)

Av Theres - 15 juli 2012 11:25

Så här kan det se ut när storebrorsan ska lära lillebror att spela Nintendo DS =)

 


En annan typ av syskonkärlek är när Pär har ett snack med Gabriel om att han MÅSTE sluta slå, knuffa, putta eller/och sparka sina bröder. . ."ska du slå Moltas med då??" "Ja, han måste bara bli större först och om han gör mig irriterad!"

Vad säger man liksom. . . Nu pratar vi om en bäbis som är snart 4 mån!!! När är han lagom att börja slå???


Kul när man möts av nya utmaningar varje dag. . .


Kramen =)

Av Theres - 15 juli 2012 08:38

Jag förstår inte vad lilleman fångade upp därinne igår på barnakuten????

När vi tog upp honom, för att han  var lite småmissnöjd , ur vagnen igårkväll så kände jag att han var GANSKA varm = 39,1 grader. . . WTF!!! Då fick han ipren. . .så han somnade om och sov jättegott!! Men när han vaknade vid 2 så fick han alvedon och llite mat. . .men det är som på mig och hans syskon att alvedon tar knappt för när han sen vaknade vid 4 så hade han:

 


Så nu sover han igen efter en ny omgång ipren och hoppas att han håller sig hyfsat tills det är dags nästa gång!!


Måste ju visa Zakarias alster ;)

 


Först gjorde han hjärtat och när han skulle göra barnet så sa han att han skulle ha olika färg på olika områden, det syns när han tröttnade  ;)


Nu ska jag ta fram frukost och väcka alla UTOM Moltas ;)


Kramen på er!!



Av Theres - 14 juli 2012 21:00

Då var maken hemma efter att ha burit "lille" Moltas på barnakuten i ca 3,5 timmar. . .

Denna vagn ratades av lilleman då den saknade "fluff", det måste vara mysigt om man ska ligga i en vagn ;)

 


Jag fick även ett sms från en lycklig man ;) medans dom var därinne: Kaffe och en vagn kan göra en pappas vagn :D

 


Men nu blir det film och sen sova lite ;)


Kramen!!



Av Theres - 14 juli 2012 18:48

HAN SATT PÅ EN STOL I 52 MINUTER OCH PÄRLADE!!!!!!!

Så jäkla coolt att se detta!!! Så just nu klickas det hej vilt på Panduros sida med pärlor och plattor i alla möjliga storlekar ;)


Har inte hört något från barnakuten mer än att dom väntar på läkaren som har fått ge sig iväg på akutfall hela kvällen. . .och att Gabriel var rejält uttråkad ;) han envisades med att följa med så. . .nyttigt det med ;)


Wilmer sover bredvid mig i soffan ;) Så nu ska jag klicka lite till och sen få Zakarias att käka nåt innan nattning ;)


Kramen

Av Theres - 14 juli 2012 16:53

Nu är Pär inne på barnakuten med lille Moltas som fortfarande inte är bra. . .slemmig, hostig, snorig = DASSIG!!

Sista 2 nätterna har han varit gnällig så vi tippar på något i öronen. . .

Gabriel ville följa med så det gjorde han. . .


Jag och mellankidsen kikar på film och äter lördagsgodis ;) Zakarias pärlar plattor, får se hur länge han har ro till att göra det :S nu 17.00 så har han suttit med det i 3 min ;)


Kramen på er!!!

Ovido - Quiz & Flashcards