Theres A Grammelstorff

Alla inlägg under juli 2012

Av Theres - 4 juli 2012 15:26

Idag har vi en softdag. Pär är också dunderförkyld nu så det går inte i många knop idag. . . Kramen

 
Av Theres - 3 juli 2012 20:24

 


Ja kan verkligen rekommendera denna sida då man kan göra ett självtest och nu är det bestämt att jag ska söka hjälp för detta när Pärsing har semester. . .


Kramen på er!!

Av Theres - 3 juli 2012 11:04

Vi la oss, jag ställde klockan men shit! vaknade inte förräns vid 9!! Jag som skulle väcka honom var 4e timme och mata inatt men å andra sidan åt han upp hela flaskan nu på morgonen. . . Inte lätt att vakna på natten när all energi går åt på dagarna nu när jag är sjuk själv blir det inte så lätt. . . Idag kommer Pär hem vid lunch för då ska vi till tandläkarn med de 3 äldsta, Gabriel och Zakarias ska få bettskenor och Wilmer ska vi prata om. . . Han är först i världen med att tugga på nätterna så han har ont av det dagtid. . . Nu ska jag slänga in lite tvätt i maskinen och ta upp kvällsmat och sen tvätta håret och sen väcka Moltas för alvedon och mat sen till tandläkarn. Jag kommer att somna ovaggad ikväll igen ;) Nu har jag precis hämtat in Svante som en vänlig själ ringde och sa att han var på rymmen, men nu är han hemma iaf! Kramen

 
Av Theres - 2 juli 2012 21:29

Har varit på barnakuten med lille Moltas idag igen och jag vill verkligen ge dom cred för hur väl man blir omhändertagen där =)


                         


Vi hamnade först i Pippi-rummet för att sen vara en runda i Madicken-rummet innan vi fick välja om vi ville åka hem eller stanna kvar ett pra måltider . . .vi valde att åka hem =)

En underbart god baguette fick det bli till lunch idag från Bistrot =)


Nu ikväll hade Pärsing mys på golvet med de 2 små killarna =)

Nu ska vi snart ge Moltas mat igen och sen hoppas vi på att nattasömnen kommer =)


Kramen

Av Theres - 2 juli 2012 11:54

Det tog minsann på krafterna att kissa i en mugg. . . Mamma tyckte jag var duktig så nu tar jag igen mig innan läkaren kommer. . .

 
Av Theres - 2 juli 2012 10:53

Det var fler som ville med bussen som hade vagn så jag lämnade plats åt dom då kan man ju förvänta sig lite hjälp. Jag kan ju inte gå i bussen med Moltas i famnen och rätta till min vagn som åkt ut i gången. . . Hjälpa andra. . . Hoppas jag lärt mina barn bättre. Kramen

 
Av Theres - 2 juli 2012 09:32

Moltasen somnade vid ca 23 och krävde inte mat förräns vid 9. . .hade han varit frisk så hade jag varit suprnöjd men nu blir det att han bara får i sig hälften av vad han ska ha. . .

   


Världens bästa nässpray till bäbisar då man kan ge det i vilken stllning som helst!! Galet bra!!!


Nu ringer snart barnakuten hoppas jag!


Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards