Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Theres - 14 augusti 2012 07:48

Nu har vi haft semester hela familjen och då fick bloggen helt enkelt ligga och vila lite =) MEN nu är vi tillbaka igen ;)

Vi har haft det så skönt, vi var nästan 2 veckor ute i Jät hos pappa och badade nästan varje dag HELT underbart!!

(bilder kommer senare)

Så har Moltas döpts utomhus, hur mysigt som helst och visst skrek han när han skulle hänga upp o ner men det gick över ganska fort ;)

De små gossarna har/har haft vattkoppor, Moltas är inte helt färdig än =) Hoppas bara det går över tills vi ska skola in Wilmer nästa vecka =)

Gabriel och Zakarias har varit hos farmor och farfar i husvagnen på semester. Jag älskar verkligen mina barn MEN shit vad skönt det var att få en pause. Tänka färdigt mina tankar, gå på toa med stängd dörr, duscha när jag ville, vi röjde upp lägenheten på 2 dagar, diska efter varje måltid, sitta ner i mycket större mängd!! mm mm . . .

Vi har även gjort upp lite mål för vad vi SKA klara av ;) mer om det senare när vi tänkt färdigt. . .

Nu har gossarna dock det en aningens kämpigt att komma in i att vara hemma igen, tror ändå att dom har saknat sina bolltäcken för det var det första dom gjorde så var det att mysa ner sig i dom i sängen =)


Just nu är det bara jag och Gabriel vakna, de andra sover som små grisar och Pär började jobba igår igen efter nästan 6 veckor hemma. . .


Jaja nu ska jag hoppa in i duschen, gäller att passa på.


Kram på er alla!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards