Theres A Grammelstorff

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Theres - 26 augusti 2012 17:26

Pojkarna har varit som helt galna idag!!! Skrik och hejdlöst fnitter hela dagen. . .förutom när vi var hos farmor och farfar och blev bjudna på våfflor=MYS!!!

Träffade faster och barnens 2 kusiner och mys i ovädret, tycker det är så mysigt att sitta inne och kura när det är oväder ute.


Ligger i soffan med Moltas på armen sovandes efter ett panik-magknip när Zakarias glider förbi ute i hallen och säger "Gabriel kräktes"

Panikringer till Pär som var på väg till affen men som fick vända och komma hem en runda och torka kräks :S

 


Så nu är Pär och Zakarias ute en runda medans Gabriel duschar, Wilmer vill sova och Moltas har fått ett tuppjuck igen. . .


Jaja. . . 

Kram på er   

Av Theres - 26 augusti 2012 10:16

Efter att ha hittat en spindel när jag vek undan täcket i min säns och Pär sanerat HELA sovrummet lääänge så har jag inte sovit särskilt väl. . .Moltas är lite stökig och Wilmer likaså :S

Missade ett viktigt sms på morronen men kom ändå iväg tidigt för ett pass på gymmet =) Härligt!!


Det är kaos här hemma denna helgen tycker jag. . . Pär sprider sin energi och det blir inte bra vill jag lova. . . Ska bli skönt med måndag snart =)


Nu har vi käkat frulle och nu ska jag in i duschen och sen blir det att läsa lite om Missångesrträsk, ibland är för jäkla bra Martina Haag =)


Kram på er!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards